Världens sämsta och världens bästa

Hej på er! Jag har haft en lugn pch stillsam helg. Meningen var att jag skulle tränat både igår och idag men det har kommit småsaker ivägen.

Imorgon är det ännu en gång måndag, villet innebär en hel lång vecka med plugg men även med klasskamraterna. Jag har världens bästa klasskompis, som även är min närmsta vän. Sedan har jag världens sämsta klasskompisar. Jag förstår verkligen inte hur man kan utelämna någon när en person är ensam? Det blev jag utsatt för förra veckan, det var så deprimerande att jag gick hem. Självklart pratar jag inte om alla, och självklart är jag själv inget helgon men jag vet att jag aldrig skulle frysa ut någon.. Hoppas någon av dem som gjorde såhär mot mig läser detta, hjärtlösa fanskap!!

P.s jag saknar mina gamla klasskamrater från burgården <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0