Det kommer bli oförglömligt

Godmorgon! Ställde klockan på 06 och steg upp för att göra mig i ordning en aning. Jag sitter nu på bussen på väg till skolan, där jag ska vara fram till 16 idag.

Efter det blir det förfest hos Ellie. Senare bär der av till skolans 112-dagars fest (112 dagar till studenten). Det börjar 22.00 och slutar 03. Sista bussen går 00.53, så jävla dumt?! Men vi är kvar och skiter i den bussen, vi sätter oss istället på ett cafe och väntar tills första bussen går istället, vilket är vid typ 05.30 haha..

Kommer vara hemma 06 och då har jg vart uppe i ett dygn.. Hjälp! Och skolan börjar 09.25, så att hoppa i säng kan jag ju bara glömma.. Slutar 14.00 så somnar väl såfort jag kommer hem.

Meningen är att jag ska på Zumba på gymmet samma dag, men jag tror inte jag orkar det haha, vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0